WOLFBLOOD POLSKA

WOLFBLOOD POLSKA

niedziela, 29 grudnia 2013

ODCINKI PL / 8 , 7 I 6 ;) oraz wywiad z Aimee Kelly (MADY)

ODCINEK 8

HEJO KOCHANI <3
Już był  odcinek 8 więc moje tłumaczenie które miałam napisać poszlo by na marne , ale zacznę pisać streszczenie 9 i 10 odcinka , aby dodać  wiele wcześniej niż 8 . ;)

Ale komentujcie jak Wam się podobał ;*



ODCINEK 7- dodaje go z racji że nie dodałam ich wcześniej ;* 

ODCINEK 6- tego też dodaje bo kiedyś nie dodałam ;P


Wywiad z Maddy: ( jest tłumaczony przeze mnie więc nie jest doskonały );P

Obowiązki Maddy są trochę inaczej na normalny dzieciak - w celu utrzymania w tajemnicy jej rodziny ma zablokować jej rodziców w piwnicy co pełnia, aby zatrzymać sąsiadów podejrzewając niczego!
Czy możesz nam powiedzieć o wystawie?
Wilcza krew jest fantastyczny dramat o dziewczynie zwanej Maddy Smith i jej przyjaciel Rhydian którzy wydają się normalne, ale potajemnie częścią starożytnej rasy zwanej wolfbloods. Mają ostre zmysły niesamowitym zmysłem węchu, są bardzo szybkie i bardzo silne. Zmienić również w wilki każdy pełni księżyca ...
Zmysły Maddy pomóc jej wywęszyć Rhydian na jego pierwszy dzień w jej szkole Bradlington wysokie.Zanim przyszedł jej była tylko rodzina wolfbloods znała, ale jego przylot sprawia jej skryte życie dużo bardziej skomplikowane! Jej wystarczająco mocno będąc nastolatkiem, ale będąc nastolatkiem Wilcza krew jest zupełnie inna para kaloszy!
Co to jest Wilcza krew?
Wilcza krew jest specjalne rasy ludzkiej / wilka, którzy żyli wśród nas od wieków, ukrywając swoje umiejętności i mieszania się w jak największym stopniu. Chociaż ma bardzo fajne zdolności, takich jak możliwość wybrać się zapach z odległości mili lub słyszeć ultradźwięków, to sprawia również, że trudno Maddy do działania zwykłych wokół ludzi.
Maddy i Rhydian zachować ich specjalne zdolności sekret, który jest frustrujące, ponieważ nie można uruchomić szybko publicznie lub wyjaśnić wiele ich działań. Oni również nie można powiedzieć jednego z ich przyjaciół, którzy naprawdę są.
Po pierwszej transformacji danego Wilcza krew, możesz zmienić w każdej chwili, a trudniej jest kontrolować, kiedy jesteś zły. Rhydian ma ten problem dużo! Kiedy nauczyłem się kontrolować wilk-ja jednak możesz zmienić w dowolnym momencie chcesz.
Jaki jest Twój charakter jak?
Maddy jest ciekawa postać. Mimo, że wydaje się twardy i silny, że na powierzchni też spędza dużo swojego czasu martwi i boi się, co się stanie, gdy ona ma swoją pierwszą przemianę. Podczas pokazu można zobaczyć Maddy czasami walka pogodzić bycie zarówno normalna uczennica i Wilcza krew, zwłaszcza, że ​​nie zawsze można być uczciwym z jej najlepszych przyjaciół. To wszystko zmienia się, gdy Rhydian przychodzi w końcu ma przyjaciela może być ona sama się i dzielić z jej specjalne zdolności.
Jak Maddy i Rhydian dostać się na?
Kiedy Rhydian rejestruje w liceum Maddy ona natychmiast rozpoznaje zapach Wilcza krew na niego, tak jak na jej rodziców. Jednak Rhydian jest bardziej ostrożny z Maddy, jak ona jest pierwsza gra on kiedykolwiek miał do świata Wilcza krew i do spełnienia jej, że on był tylko jeden. Ostatecznie jednak zarówno on jak i Maddy są wdzięczni, że ktoś ich wieku z tej specjalnej tajemnicy wspólnego, ale Rhydian trudem poznawać w sposób rodzice Maddy nauczyć ją, a raczej poszaleć ...
Jak to jest na planie?
To był naprawdę intensywny strzelać, ale to było piękne do pracy z takim ładnym obsady i ekipy, a wszyscy bardzo ciężko pracowali jako zespół!
Co byś zrobił, gdybyś był Wilcza krew w prawdziwym życiu?
Gdybym była Wilcza krew w życiu chciałbym ubiegać się o olimpiadzie, jak mogłem pokonać wszystkich, chciałbym również używać specjalnego przesłuchania usłyszeć rozmowy!
Czy trudno jest działać jak wilk?
Jej trudniej przedstawić uczucie przed transformacją, jak to jest pomysł, musimy uświadomić publiczności, żeby wiedzieć, co przeżywamy!
Gdzie pokazać nakręcony?
Kręciliśmy w okolicach Rowlands Gill i Blanchland, które są zarówno w północno-wschodniej Anglii.Kręciliśmy w prawdziwej szkole, a także w okolicznych pól i lasów, które się dość przerażający w nocy z naszej fałszywej dymu. Był on również bardzo zimny - czasami musiałem nosić trzy płaszcze i dwie butelki z gorącą wodą.
Jak długo trzeba czekać, aby nakręcić serię?
Zajęło trzy miesiące, aby sfilmować Wilcza krew, jak jest to seria 13 części i każdego dnia będzie składać się z pół tuzina scen dzień.
Kim są twoi koledzy na planie?
Wszyscy byliśmy przyjaciółmi na planie, ponieważ wszyscy spędziliśmy tyle czasu razem. Bobby, który gra Rhydian jest prawdopodobnie członkiem obsady jestem najbliżej, jak większość naszych scen razem. Wszyscy pozostać w kontakcie poza Wilcza krew chociaż.

11 komentarzy:

  1. Nie obraź się ale zdaje mi się że sama tego nie tłumaczyłaś bo zdania po prostu nie mają sensu.Przyznaj się tłumaczyłaś na tłumaczu google,bo tylko on tak dziwnie tłumaczy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam że tłumaczyłam to sama , chodziło mi o to ze tłumaczyłam to na tlumaczu ale niektore słówka tłumaczyłam z słownika bo nie miały sensu ale i tak ten tekst nie ma sensu , i przepraszam wszystkich za to,ale się starałam. ;) a i Justi nie mam się o co obrażać, ja ci powinnam raczej dziękować. ;)

      Usuń
    2. emm, sorrki, że spytam, ale ile Ty masz lat?
      Bo wiesz, jak tłumaczy się tekst dosłownie #np. w google translate, to pozniej się przekształca tak, żeby utworzyć sensowne zdania, a nie bezmyslnie wkleja :) #NOH8

      Usuń
    3. Przeczytaj powyższy komentarz to zrozumiesz .
      Tłumaczyłam to na google translate a potem przekształcałam i tak jak to wcześniej napisałam : "tłumaczyłam to na tlumaczu ale niektore słówka tłumaczyłam z słownika bo nie miały sensu ale i TAK TEN TEKST NIE MA SENSU , I PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA TO , ALE SIĘ STARAŁAM ".

      Mam nadzieję że teraz przeczytasz i zrozumiesz .
      Ale jeszcze raz przepraszam wszystkich , starałam się , nie wyszło , ale chciałabym żeby ktoś docenił moją pracę . :(

      Usuń
  2. Obejrzałam kilka odcinków wolfblood na disney channel, ale muszę przyznać, że nie wiem, który to który. Chciałabym popisać z tobą o tym na GG, co ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , założę GG bo jeszcze nie mam i popiszemy . Zaglądaj tu a ja za niedlugo jak założę to napisze w którymś wpisie. ;) Nikola<3

      Usuń
  3. Moim zdaniem nie jest aż tak źle:) Ważne że się starałaś, a jeśli inni chcą krytykować to niech sami lepiej przetłumaczą :) Mam jeszcze pytanie kiedy dodasz nowe posty bo już nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zrozumienie :) Dodam w najbliższym czasie :)

      Usuń
  4. Jeśli chcecie poczytać o Wolfblood w oczekiwaniu za 2 sezon, to zapraszam :)
    http://wolfblood-fanfiction.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym zaprosić na mojego bloga,
    dopiero zaczynam,
    jednak historia inspirowana jest Wolfblood,
    właściwie jest to moja interpretacja dalszego ciągu historii po 2 sezonie ;)
    więc może będzie interesująca xx

    http://wolfblood-of-wales.blogspot.com/
    :) pozdrawiam!

    no i oczywiście - uwielbiam ten blog ♥

    OdpowiedzUsuń